tirsdag 30. juni 2009

Puslespill-bitene begynner å falle på plass

Da jeg i fjor begynte å følge dr. Kelly's Cancer Cure Diet samtidig som jeg begynte på Nikken sitt byggress pulver, renset vannet og tok i bruk magneter, så skrumpet kreftcellene inn og noen forsvant til og med helt. Jeg tenkte ut over høsten at det kanskje var tilfeldig - kanskje bare ettervirkninger av cellegift. (Jeg har ikke fått noe medisinsk støtte på at det siste mest sansynlig var tilfelle.)

I går satt jeg en hel dag på seminar (og kvelden før var jeg på introduksjonskurs). Eierne av Hippocrates Health Institute, dr Brian Clement og hans svenske kone Anna Maria var foredragsholder.For et år siden drømte jeg om å komme til deres institutt. Jeg fant ut via nett at deres senter er det ledende innen alternativ kreftbehandling. De har, på mange måter, bygget videre på dr Kelly's teorier - viktigheten av rå organisk mat, nærmere bestemt: grønn mat.

Til Hippocrates Health Institute kommer det mennesker fra hele verden - mennesker med sykdommer som den konversjonelle legestanden ikke lenger kan gjøre noe med; kronikere og mennseker som har langt fremkommet kreft, mennesker som har fått beskjed om å dra hjem og forberede sin egen begravelse. Etter tre ukers opphold på instituttet og ved å følge instituttes program videre, opplever svært mange å gjennvinne helsen og bli helt frisk - uansett sykdom.

I går satt jeg altså og ble belært en held dag og brikkene begynner som sagt å falle på plass. Jeg begynner å skjønne hva som fungerer og hvorfor.

Men fortsatt er det masse informasjon oppe i hodet mitt som må ordnes, ryddes og justeres. Jeg har konseltasjonstime med Anna Maria i dag og jeg håper også å få mulighet til treffe andre viktige kontaktpersoner i løpet av dagen. Mer om dette siden.

Dette blir bare en kort hilsen, litt i all hast, til dere som daglig er innpå bloggen for å høre hvordan det går med meg. Som dere kanskje skjønner; jeg har spennende og lærerike dager.

Lørdag var jeg på kurs med Nikken en hel dag. Dette kurset gikk mye på å lykkes som Nikken konsulent i dagens marked. Det kan høres kjedelig ut, men Morten Andersen (som jeg for enkelhetsskyld vil kalle leder i Norge) gjorde emnet både relevant og svært interessant. En av de viktigste tingene jeg fikk med meg fra dette møtet var å bli klar over egne mål. Har man ikke en klar målsetting, blir det fort omstendighetene som styrer livet ens. Min målsetting er å bli frisk og å hjelpe andre til å bli frisk - både fysisk, mentalt og åndelig. Dette vil jeg skal være den ledetråd jeg skal styre livet mitt etter videre.

NY MAILADRESSE

Søndag satt jeg med min fetter og fikk litt dataopplæring. Det viser seg at noen har stjålet min identitet og utgir seg for å være meg. Får du mail fra karmha@online.no og den er skrevet på engelsk, er den garantert ikke fra meg.

Min nye mail adresse er: karenm.hartwig@gmail.com

Nå må jeg løpe. Ha det så lenge!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar