fredag 19. juni 2009

Hvordan jeg har det.....

Mor og jeg på formiddagsvisitt hos Titti (Kirsten Anne).

Roen begynner å senke seg og jeg lager meg tid til litt annet enn bare behandling, matlaging og å sitte foran pc-en.

Noen av dere husker nok Titti, som jeg gikk på folkehøyskole i Molde sammen med og som bodde på hybel hos oss en i periode etterpå. Hun bor ikke langt fra min tante. Når jeg er i Oslo prøver jeg å få til et besøk hos henne. I går var mor med, og det var stor gjensynsglede. Titti er den samme som hun alltid har vært (og godt er det) og hun ser fotsatt ut som hun gjorde for 30 år siden (synes i hvert fall jeg).

Kvelden før var jeg på et møte på Nikken-senteret og fikk hørt på Sven Cirnski og i går kveld kom "lillebror" Fredrik på besøk. Jeg har også laget meg tid til sykkeltur og plukking av markjordbær + gått "berserk" i innvandrerbutikker på Grønnland. (Kjekt å handle grønnsaker når man kan få det så billig som der) - Så til dere som er bekymret for meg og lurer på hvordan jeg har det: Jeg har det utmerket!

Med behandling går det også bra. Jeg bruker nesten 1 1/2 time hver vei, og hos legen er det satt av 20 min pr pasient som får B17 sprøyte. Det er ikke alltid det blir så mye tid. Legen er en smule overbokket. Det skulle minst hvert 3 til av ham, men sprøyten får han satt og vi får alltid tid til å prate om det viktigste. Det som ikke er fullt så viktig, blir utsatt til dagen etter....

- Og vi har masse å prate om. Han mener siste ord langt fra er sagt om både dietten og denne helhetlige behandlingen. Han er glad for at jeg siden første juni har ført opp alt jeg spiser + den daglig ph-verdi av morgenurinen nøye notert med klokkeslett. Neste uke endrer jeg gjerne litt på dietten på bakgrunn av det jeg så langt er kommer frem til i min "private" forskning.

Legen, dr Christian Darling, brenner for mer forskning og vi deler informasjon så godt som vi kan. Mandag skal han på kurs og da blir sansynligvis jeg med og får sprøyten i pausen.

Nå er det tid for ny time og jeg må gjøre meg klar for å dra.

Men det ble i hvert fall litt om hvordan jeg har det som er det vanligste spørsmålet jeg får pr tlf.

Spørsmål nr 2 er om jeg har bivirkninger.
Så langt føler jeg meg i topp form og merker ingen bivirkninger av verken alt kosttilskuddet (28 tabletter daglig + byggress pulver og c vitamin pulver) eller av B17 sprøytene.

Ha det!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar