søndag 5. juli 2009

Snart hjemme

Det er søndag 5. juli, kl er 13.00 og jeg sitter på toget på vei til Lillehammer. I går kom Helge (mannen til Torill i klubb 2) og hentet det meste av bagasjen min. Torill er på Lillehammer og Helge skulle innom henne på vei hjem til Bergen. Nå er jeg på vei for å treffe dem begge og for å kjøre videre hjem til Bergen med Helge. Fantastisk snilt av ham, for jeg vet ikke ellers hvordan jeg skulle fått med meg alt pøet mitt hjem!!

Medisinen min fikk jeg hentet på Gardermoen på fredag og jeg setter nå sprøytene selv. Det gjør alt mye enklere.

Jeg hadde store tanker om alt jeg skulle både lese og formidle videre om på bloggen mens jeg var i Oslo. Alt gikk ikke helt som tenkt. I stedet for skriving har jeg truffet mange spennende mennesker, vært på diverse seminar og fått hilst så vidt på familie og gamle venner. Skriving på bloggen om alt jeg har lært og om hvordan det går med videre behandling, får jeg heller ta etter hvert. Har fått masse ny informasjon og lærdom som sprenger på i hodet og som trengs å ryddes i og få skrevet ned.

Får fortsette når jeg kommer til Bergen. Hei så lenge!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar