fredag 5. juni 2009

Kronerulling og videre planer

KRONERULLING

Nå vet jeg ærlig talt ikke helt hvordan jeg skal få uttrykket meg. Jeg er overveldet, undrene og dypt, dypt takknemlig.

Pr. 4. juni var det kommet inn kr 30.055,-.

Det er nesten som det er litt uvirkelig. Å se det ene beløpet etter det andre komme inn på konto, har vært som å være vitne til et under. Noen beløp har vært store, andre mindre. Hver eneste krone, og omtanken og interessen som ligger bak, føles for meg fantastisk stort og berikende. Alle de innkomne pengene gir meg en enorm trygghet. Det gir meg også en visshet om at jeg ikke står alene. Det gir meg videre motivasjon til å stå på og følge kuren til punkt og prikke (og ikke slurve for mye med kosten). Det skylder jeg virkelig dere alle!!

Så derfor igjen: TUSEN TAKK - og en spesiell takk til dem som jeg ikke har fått takket personlig fordi de har gitt sin gave anonymt.

Om det skulle komme inn ennå mer penger, og mer penger enn behandlingen totalt vil koste, så ønsker jeg å la det overskytende beløp gå til forskning innen alternativ behandling av kreft. (De som skulle ha innvendinger mot dette får heller gi meg beskjed).

HVA SKJER VIDERE?

Planen er å starte opp med vitamin B17 sprøyter mandag 15. juni. Jeg skulle gjerne hatt en uke til på meg hjemme før jeg reiser, men på grunn av ferieavvikling ved Kilden Helse, så ønsker legen at jeg starter opp senest den datoen.

Det er mye jeg ønsker å få gjort før jeg reiser. Bloggskriving vil ikke bli prioritert.

Men når jeg har kommet meg til Oslo, håper jeg på å få skrevet mer om både behandlingen jeg har valgt og å gi henvisning til nettsteder og lignende hvor spesielt interesserte kan gå inn å lese mer.

1 kommentar:

  1. Får bara fråga, då må du gå på den dietten alltid en fråga till vilken kreft typ är det du har? Har själv eggstockskreft, sen nov 2005.
    Lycka till.....
    Mia

    SvarSlett