mandag 15. juni 2009

Nå er jeg i gang!

Første injeksjon med vitamin B17 (eller Amigdalina) ble satt i dag: mandag 15. juni. Stort mer fikk jeg ikke gjort på Kilden Helse. Jeg hadde siste time, legen var forsinket og han måtte skynne på for å rekke og hente barn i barnehage.

Men jeg er i gang... Legen gjør sin jobb med å sette sprøytene og jeg gjør min jobb ved å ta store mengder kosttilskudd og å følge den helt spesielle dietten.

Jeg kom til Oslo i går kveld og er nå innstallert hos min kjære tante. Hun har ikke bredbånd, så foreløpig er det litt provisorisk i forhold til bruk av pc. Akkurat nå sitter jeg hos min fetter og har koblet meg til gjennom deres nettverk. Utrolig godt med familien som hjelper og støtter det de kan.

Turen over hit tok jeg sammen med min mor. Bilen ble stappet full av all slags Nikken remedier (madrass, pute, dyne, vannrenser m.m) samt diverse kjøkkenutsyr som spirekasse (for spiring av frø, bønner, erter m.m.), en foodprocesser og flere bagger med diverse tørrvarer, oljer, krydder, grønnsaker og kosttilskudd. Min mor ventet tålmodig på at jeg skulle få pakket meg ferdig og vi kom oss da av gårde til slutt!

Vi hadde et hyggelig stopp med overnatting hos min fetter med familie i Loftus, før ferden så gikk videre over fjellet. Kjekt å ha reisefølge med min mor og kjekt at vi skal være her sammen en uke.

Men den sosiale kosen med både min mor og øvrige familie, faller noe vekk ettersom jeg må følge mitt eget opplegg når det gjelder både kost og måltider. Det letteste er å være litt asosial og konsentrere meg om mitt eget "opplegg", men det går seg vel til!!

Den siste uken før avreise var jeg også litt asosial. Da fordi det var mye som skulle ferdigjøres hjemme og på hytten. Det viktigste prosjektet var å få opp og få innredet nye skaper i garderobe-/lagerrommet vårt. Der hadde vi skaper som så vidt hang sammen tidligere. Da jeg var i Toscana i begynnelsen av mai, fikk Mikal tillatelse til å rive ned alt. Jeg kom hjem til en stue stappfull av klær, dyner, puter, soveposer, telt, ryggsekker, kofferter m.m. Nye skaper ble kjøpt inn og Mikal fikk akkurat rukket å sette opp rammene før han dro og var vekke på jobb i litt over en uke. Min jobb ble å skru sammen innredningen, få klær og alt annet på plass samt å få malt diverse dører og karmer i resten av leiligheten

Dette bare som en liten forklaring til dere som synes jeg kan være treg til å svare på telefon og mailer. Dere er mest sansynlig ikke glemt!!

Det er kveld og leggetid og jeg har ikke nøkler til min tantes hus. Det får bli med dette denne gang. Mer rapport følger ved neste anledning.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar