mandag 22. juni 2009

Sommeren er kommet og ny uke er begynt

Mor og jeg fikk en fantastisk dag i går. Da var vi på Larkollen. En tidligere nabo har landsted der. Jeg bodde 3 somre på rad der da jeg var ung. Jeg var barnepike for familiens etter hvert 3 barn. Barnas foreldre har i alle år holdt kontakten med min mor. Jeg har ikke vært så flink til å holde kontakt, men alltid hyggelig når vi treffes. Stedet deres på Larkollen er en drøm av et sted. Barnas mor, Vera Sander, var der sammen med en god venninne. De disket opp med all slags godsaker og sammen hadde vi 4 en flott dag. Jeg fikk både badet og solt meg og gått en liten tur forruten masse koselig prat og mimring.

I dag var det tilbake til Kilden Helse og ny runde med sprøyter. Jeg skrev før helgen at jeg skulle på et møte i dag, men det er først neste mandag. Denne uken håper jeg å få lest en del. Det er fortsatt så mye som jeg må få "tak på" både når det gjelder teorier i forhold til diett og å finne ut hva som passer best for meg. Ut fra urinprøver er jeg for det meste for sur (ph-verdien altså). Skal ta blodanalyse i morgen og håper jeg blir noe klokere av det. Jeg har ingen problemer med å forstå viktigheten av å ha et basisk miljø i cellene. Problemet er å finne ut hvordan for akkurat meg.

Jeg ønsker også å få lest mer i boken: En verden uten kreft - Historien om vitamin B17.
Jeg vil prøve å lage et lite resymè av begge de nevnte bøker om dette er ønskelig.

Ellers vil jeg igjen anbefale nettsiden: www.fritthelsevalg.org (som jeg har anbefalt i tidligere mailer). Håper så mange som mulig vil velge å tegne seg som medlem der. Der finner du stoff om mye annet enn bare kreft, men vil anbefale to av de siste artiklene: 1) Lege under lupen pga B17-behandling og 2) Vellykket seminar om alternativ kreftbehandling. I disse to artikler står det mye om den behandlingen jeg har valgt og ikke minst; viktige henvisninger.

Klokken har igjen passert midnatt. Jeg begriper ikke hvordan den klokken alltid går så mye fortere enn jeg klarer å henge med!! Ble ikke mye skriving denne gang, men hvem er det som gidder å sitte for mye foran pc-en når det er sol og sommer? Ønsker alle gode venner gode, varme solskinnsdager inntil jeg får somlet meg til å skrive litt igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar