onsdag 17. juni 2009

Hurra! Nå er jeg på nett igjen!!

Fikk kjøpt meg Netcom sitt mobile bredbånd på vei til behandling i går. Har nå sittet noen timer med diverse nødvendig kontorarbeid. Med bredbåndet kan jeg også sende sms-er. Så om du får en mld fra tlf.nr: +4740649561, så er det bare jeg som sender gratis mld fra pc-min. Du store min tid så moderne jeg er blitt etter hvert!!

Noen av dere har ønsket å legge til kommentarer til det jeg skriver, men får det ikke til. Jeg tror du gjør følgende: Klikk på ordet "kommentarer" som du finner under hvert innlegg. Der kan du skrive det du vil, men vær klar over at også alle andre kan lese dette. Det er mulig du først må opprette en google-konto for å få sendt kommentaren. Da er det bare å registrere seg. Det brukernavnet du må oppgi, er det navnet som kommer først når du skriver din kommentar (eks: Ola Norman sa........ og så kommer selve teksten som du skriver). Passordet du må oppgi, er et passord du må lage og som bare du skal vite og huske (av sikkerhetsgrunner bør du lage deg et helt nytt passord som bare brukes for blogging).

Om du ønsker å sende meg en personlig beskjed/kommentar, så følg høyre side nedover der det står: Om meg. Der kan du enten klikke på bildet eller nederst på: vis hele profil. Min profil vil da vises. Under bildet av meg står det kontakt. Om du trykker på email, kommer du direkte til min e-mail adresse.

Dette var dagens praktiske opplysninger. Stort mer rekker jeg ikke nå.

Bare en ting til for dem som har bedt om kontonr: Det er: 97136178540, men foreløpig har jeg så jeg klarer meg (tror jeg).

Mer kommer siden. Klem fra meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar