fredag 20. august 2010

2. dagen etter cellegift

Så ble det altså cellegift!! Det hadde jeg aldri trodd... Jeg kjennte jo så alt for godt de lave verdiene av røde blodlegemer. I hver minste lille bakke fikk jeg hjertebank, kramper i beina og måtte hive etter pusten om jeg ikke tok mange pauser underveis. Jeg tenkte at når de røde blodlegemene var så lave, så var sikkert ikke de hvite stort bedre. Men den gang ei!! Verdien av de hvite var veldig bra for meg å være - altså: jeg hadde et fungerende imunforsvar og var klar for cellegift igjen.

Men først var det blodoverføring dagen før. Hemoglobinnivået var ikke kommet lenger enn til 8,0 (skal ligge på mellom 11,7-15,3). Jeg så frem til å kunne løpe igjen etter litt påfyll av blod, men der ble jeg skuffet. Har faktisk ikke kjent noe særlig forskjell ennå...

Dette var altså for 3 dager siden og for 2 dager siden var det kur. Jeg ble litt småkvalm samme dagen som jeg tok kuren. Måtte ta meg en ekstra pille om kvelden - men det har vært alt... I går klarte jeg meg fint uten og det samme i dag. Ikke magesmerter heller... Det jeg derimot har hatt, har vært en enorm oppblåsing øverst i mellomgulvet. Jeg har kun klart å få i meg flytende og knapt nok det. Med alle mine energigivende, grønne drikker, så har det likevel holdt meg stort sett oppegående (lå masse og nøt solen på altanen i går + hvil både i går ettermiddag og i dag formiddag). Har fortsatt problemer med å få noe spisendes og drikkendes i meg. Alt samler seg som luft helt oppe ved ribbeina og gir et veldig ubehag, men vondt kan jeg ikke si at det er.

Dette er i hvert fall en enorm bedring i forhold til hvordan jeg har følt meg etter de forrige 2 kurer.

Og kreftmarkøren er fortsatt på vei nedover!! Nå lå den på 1161 og time for ny kur er satt opp til 15 sept.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar