tirsdag 10. august 2010

Kommentar til bilder + info om blodprøver og cellegift

Hei igjen!

Bildene jeg nettopp la ut på nett fikk enda en annen rekkefølge enn det de hadde på skjermen min før jeg publiserte dem. Ikke lett dette her!!

Så litt nytt om hva som har skjedd siden jeg kom hjem angående kreft og prøver og videre cellegift:

Blodprøver tatt 2. august viste alt for lave verdier av hvite blodlegemer til at jeg kunne starte 3. kur med cellegift som planlagt den 4. august. Det var også alt for få røde blodlegemer. Blodprosenten var på 7 komma et eller annet. Papirer for blodoverføring var allerede gjort klar. Men i samråd med lege prøver jeg nå å få opp prosenten med både røde og hvite blodlegemer "the natural way". Prøver så godt jeg kan med rå energirik mat og masse grønnt, mye frisk luft her ute på Sotra og renset oksygenberiket Nikkenvann som jeg henter med meg hjemmefra. Mer om mat-erfaringer i neste blogg.

Kreftmarkøren var heldigvis gått videre nedover. Den er nå nede på 1200. Fortsatt høy, men det går i hvert fall rette vei. (For friske mennesker skal den ligge på under 35).

Jeg har fått 2 uker på meg til neste blodprøve-taking. I mellomtiden svimler jeg rundt med min lave blodprosent og prøver å leve så sunnt og godt som mulig...

Skal til behandling i dag + diverse venninnebesøk. Mer om det også i neste blogg. Nå vil jeg ut å plukke litt bær til å ha med hjem i fryseren før jeg tar dagens rundtur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar