tirsdag 10. august 2010

Litt bilder fra helseuken og ennå litt mer info

Bilder litt hulter til bulter fra helseuken på Trovasslia leirsted (Ligger ved Øyfjell ca 5 minutters kjøring fra Høydalsmo i Vinje kommune - Telemark).






















Fersk juicet hvetegres er et daglig must. Geir Rune demonstrerer. Vi skåler med gulerotjuice. Nederst får vi vårt første måltid. Masse deilig frukt nydelig dandert til frokost 4. dag.
Bildet øverst til høyre, er fra siste dagen da Geir Rune ble kåret til hvetegress-konge. Hans-Olav ble også kåret, men husker ikke hvilken tittel han fikk. Blomsterkranser fikk i hvertfall begge våre dyktige foredragsholdere.

Hei folkens!
Her er en liten smakebit av bilder fra helseuken. Gir opp å få lagt ut mer for det bir bare rot. Det første bildet jeg laster opp blir det siste og det er nesten helt umulig å flytte på dem etterpå. Ikke får jeg til å slette dem heller og prøve på nytt, så det får bli med disse bildene .
Tenkte at jeg også skulle laste opp bilder av våre to fantastiske kokker, Asgeir Brevik og Caiila Hoff, som laget de nydeligste retter til oss de to siste dagene av kurset.Men dere får heller gå inn på deres side: www.dønngrønn.no (en side jeg ikke har fått sjekket selv ennå)
Likens ville jeg hatt et bilde av vår fantatiske yoga instruktør: Anette Davidsen. Men hun har også en side dere kan gå inn på: www.a-yoga.org.
- og vår like fantastiske massør: Kristine Tjensvoll. Hun er utdannet ved høyskolen i Oslo innen kinesiologi, fotsoneterapi, aromaterapi og øreakupunktur. Hun kaller seg helhetsterapeut - og med rette. Vi var mange som under behandling hos henne fant mer enn støle muskler, men også ømme punkter i livene våre. Hun fikk satt i gang prosesser i mitt liv som jeg ønsker å jobbe videre med. Hun har ikke nettadresse, men jeg kan sikkert oppgi hennes mail-adresse som er: kristine@helhet.nu. Hun holder for tiden til i Oslo.
Geir Rune Lislegaard sin nettside er: www.livingvital.no Gjennom han kan dere få tak i juicer og diverse andre produkter om ønskelig.
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar