lørdag 1. mai 2010

VÅR !!!!

Det er vår!! Vi skriver 1. mai, solen skinner og hver fiber i kroppen lengter etter å være ute. Er på Sotra med mor. Det skulle vært gjødslet og potetåkeren skulle vært ferdiglaget. Det kribler i meg etter å få gjort både dette og tusen andre ting.

Men foreløpig holder jeg sengen. Magen er urolig og kroppen verker ved minste bevegelse. Alt jeg skrev i forrige innlegg om diett, er fortsatt på vent...

I uken som har gått har Mikal hatt besøk av sin venninne, Nadia, fra Sandefjord. Å ha henne på besøk er som om å ha en sangfugl i huset - Tenk deg at det flyr inn en liten fugl som setter seg på hånden din og synger og kvitrer tillitsfult til deg. Slik er det å ha Nadia på besøk. Jeg er fryktelig glad i den jenten. Å lage mat sammen og å spise noe vi alle har likt har vært langt viktigere enn å tenke på egen diett.

Diett blir det heller ikke snakk om før jeg er hjemkommet fra Krakow. Reiser 5. og er tilbake 8. mai. Hva som så skjer, er jeg veldig spent på. Jeg var på CT på onsdag og regner med å få time på KK like etter at jeg er hjemkommet. Kanskje det likevel blir behandling med cellegift?

Uansett hva det blir, så er perioden 11. juli - 22. juli reservert. Da blir det Nord Norge tokt MS Sjøkurs (tidligere hurtigrutebåten Ragnvald Jarl). Gleder meg vanvittig til den turen. Målet med toktet er landsstevnet til Forbundet Kysten i Gratangen i Tromsø. På tur opp og ned vil det bli anløp på spennende steder som bl.a. Svolvær, Trollfjorden, Molde jazzen og isbrevandring på Svartisen. For nærmere innfo så gå inn på www.sjoekurs.no. Der finner du også påmeldingsskjema. Alle som vil kan være med og det er billig!!!!! Men drøy ikke for lenge. Her er det førstemann til mølla........

Nå har jeg holdt sengen lenge nok. Nå må jeg få kroppen i gang. Aktivitet er med å smøre leddene, så nå skal jeg ut å finne spaden. Kanskje blir det potetåker likevel før jeg reiser??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar