tirsdag 12. april 2011

Husdrømmen brast

Så ble det verken hus eller lån.. Mikal og jeg var på visning i går. Huset lå flott til, nydelig utsikt og stor hage/tomt med mange muligheter (tomt nesten 2,2 kvadrat meter). Men selve huset var det alt for mye å gjøre med. Mye fukt og råteskade. Prisantydning var 2.490.000, men vi måtte nok lagt til 1mill eller 2 for å få det i noenlunde brukbar stand og for å få klargjort og leid ut kjelleretasjen. Huset ligger her i Åsane i retning Salhus (for de som er lokalkjent). Men, men. Det var morro så lenge det varte. Dagen før visning sov jeg knapt. Jeg lå og drømte og fabulerte om hva som skulle gjøres og hvilken perle stedet kunne bli. Tenkte også på alt som måtte ryddes og gjøres her hjemme før salg. Det inspirerte meg ihvertfall til å få ryddet og vasket på altanen, så nå er den gjort klar for våren..... Stord-turen er utsatt til i dag. Thor (min eks-mann), får først sett på leiligheten han har fått tilbud om i ettermiddag. Jeg får dermed tid til å både spise og hvile før jeg drar (+ skrevet litt på bloggen). Hei så lenge!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar