onsdag 13. oktober 2010

Massasje og velvære i eget hjem - noe for deg?

Helgen fredag 22. til og med mandag 25. oktober har venner av meg i Bergen og omegn mulighet for å få behandling av helhetsterapeut, Kristine Tjensvoll, i sitt eget hjem.

Kristine er hun som gav oss masssje/behandling på helseuken i Telemark. Har skrevet en del om henne på bloggen min tidligere. Fredag morgen kommer hun til Bergen og blir til mandag kveld. Til venner av meg tilbyr hun behandling for kr 500,- (normalt tar hun kr 700,-). Du velger selv hvilke type(r) behandling (eks: kinesiologi, fotsoneterapi, aromaterapi, øreakupunktur). Du trenger ikke stille med annet utstyr enn en madrass på gulvet, litt håndler og kanskje et pledd? Hun har med seg deilige oljer, gode lukter, lys og god stemning. For alle som vil unne seg litt luksus eller som sliter med vonde muskler og/eller følelsmessige spenninger: GRIP SJANSEN!!! Jeg stiller som sjåfør og guide. Ring meg om du er interessert. Begrenset hvor mange hun kan rekke over...

KUR

Det ble til slutt cellegift fredag i forrige uke. Da ble det også slutt på å ha hytten for meg selv. Vanligvis er det veldig kjekt å være her sammen med mor, men akkurat denne helgen, og etter kur, var det nedtur å ha selv henne å forholde meg til. Kjenner på et enormt behov for ro til å finne ut av meg selv, finne min egen rytme, prøve ut nye oppskrifter og finne ut hva jeg tåler/ikke tåler. Jeg holdt nok mer sengen enn nødvendig bare for å slippe unna røykelukt, fristende matlukter m.m.

Arvid har også vært her daglig. Han har brukt timevis på å finne ut av hvorfor varmeapperatet i bilen ikke virker. I morgen leverer jeg bilen til service. Håper å få den ferdig fikset og tilbake igjen samme dag. Skal nemlig på et møte på kvelden og håper å kunne dra ut igjen hit på hytten etter det.

Får bli med dette for denne gang. Jeg har det bra, er i fin form, men trett og moden for sengen akkurat nå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar