torsdag 7. oktober 2010

Tom for medisin - kur utsatt

Så ble det ikke kur i dag likevel. Sykehusapoteket var gått tom for en av komponentene i cellegiften jeg skulle hatt. Mest sansynlig får de alt klart til kur fredag. Om ikke, så har jeg fri til over helgen. Luksus spør du meg!!!

Her har det plasket ned i hele dag, men med mitt gode, gamle oransje oljehyre, har det likevel vært deilig å være ute. Jeg holder på å anlegge ny plass for kompost. Tungt arbeid, så jeg klarer ikke mye av gangen. Jeg er sikkert et syn der jeg står midt i blautaskitten og lemper på jord og stein. - Er nesten som å være som barn igjen. Eller har du glemt hvor frydefult det var å grave etter skjulte skatter, hoppe i dammer og bygge tårn i sandkassen? Ull underst og varm og tørr selv om det regnet, - og så komme inn til varm kako eller annet godt?

Her har jeg holdt fyr i peisen i hele dag. Rikelig av all slags inngredienser til å lage god mat har jeg også. Kvelden avsluttes med ekte, ren kako. Livet er topp!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar