tirsdag 5. oktober 2010

Evakuert til Sotra og cellegift i morgen.

Magen er bra igjen og jeg slapp ekstratur til sykehuset. Det holdt med en telefon. En dag på kun flytende og bare "riktig" mat gjorde underverk. Nå er også blodprøvene fine, så det blir dermed cellegift i morgen.

En ting var mindre fint og det var at kreftmarkøren hadde gått bitte litt opp igjen i løpet av de siste 14 dagene. Satser på at det er forbigående. Jeg får bare rett og slett lytte til Geir-Rune og holde meg helt unna frukt og kjøtt som begge menes å være mat for kreften.

Bær og frukt og annet søtt er det vanskeligste. Har derfor nå "isolert" meg på hytten på Sotra. Planen er å bli her til jeg lever godt på diett - uten å føle behov for annet enn det som menes å være riktig for meg. Jeg var hjemme i går og har nå fått med meg både vannrenser, opptimiser (den sentrifuge-greien til vannet som skal gjøre det ekstra oksygenrikt) og dehydratoren (den som jeg kan tørke mat med og f.eks. lage brød av spirer og salat m.m).

Så langt koser jeg meg ordentlig her ute. Mor reiste hjem lørdag og egentlig så har jeg vel ikke vært alene her en hel dag ennå. Enten har jeg selv vært på farten eller så har min venn, Arvid , vært her for å se på bilen. Vinduet har han fikset og jeg er lykkelig for det. Nå gjenstår det bare å få varmeapperatet til å virke. Blir mer og mer glad i den bilen. I begynnelsen var den "dau-kjørt" og treg på rattet, men etter en del kjøring, har den kommet seg veldig. Deilig å være fri og uavhengig igjen!!!!

Skal bli spennende å se om jeg kommer meg enda fortere etter cellegiften nå når jeg får være i ro og fred her - Men det spørs vel enda mer hvor lenge får nyte å ha stedet her helt for meg selv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar