onsdag 29. september 2010

Ny bil og uke ikke helt som planlagt

Jeg fikk blodoverføring for en uke siden og så frem til ny energi og hagearbeid på Sotra. Har ikke helt blitt slik...

Torsdag begynte jeg med magesmerter og fredag var det så ille at jeg lå hele dagen. Siden har jeg hatt vondt og i morgen er det inn på sykehuset for sjekk.

Men det er litt av hvert jeg har fått gjort likevel. Kjøpt meg bil blant annet: en grønn Citröen ZX Harmonie 1996 modell. Bilen har vært brukt som kone-bil, en eier og all årlig service gjort på merkeverksted. De siste 5 årene har bilen mer eller mindre ikke vært brukt og den har kun kjørt 50400 km. Litt bunker og skrap er det på den, men ikke rust. Elektronikken i dør på førersiden er defekt så jeg får ikke åpnet vinduet der. Jeg fikk heller ikke varmeapperatet til å virke da jeg kjørte hjem (til Sotra) med den i går kveld. Men prisen er jeg fornøyd med: kr 17.000,-.

Egentlig var jeg på nippen til å kjøpe en splitter ny Peugeot 107, men den kunne jeg først få levert i nov/des og så kostet den jo litt mer...

Nå har jeg i hvert fall eget fremkomstmiddel!!

Men så er det altså denne magen som igjen har satt meg helt ut. Kan det være at jeg har "fjusket" for mye og spist for mye av det jeg ikke bør? Jeg har nettop snakket med Geir-Rune og han mente dette kunne være noe av årsaken. Vi får se i morgen var legene på sykehuset sier...

Nå går det i hvert fall kun på flytende etter kraftig oppkast før i dag. (Spiste masse "fy-mat" i går kveld på bibelgruppe). Smerten er der fortsatt, men betydelig mindre etter å ha holdt sengen i hele dag.

Det ser ut som om alt hagearbeidet jeg drømte om å få gjort i det fine været, det må jeg fortsatt bare drømme om....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar