onsdag 9. september 2009

Dommen er falt

Men la meg først begynne med den gode nyheten:

Jeg er nå lykkelig eier av en 23 fots tresnekke (den jeg skrev om i forrige innlegg). Det ordnet seg slik at min bror, Pelle, tok en general-avgjørelse. Han vil prøve å selge båten som ligger på min mors plass. Jeg får dermed benytte den plassen. Jeg er hoppende glad, men spent på hvordan båten vil tåle å ligge ute gjennom hele vinteren. Gleder meg i hvert fall til å hente den og ta den i bruk.

Så: Resultat av blodprøver

Det kunne vært bedre, men også betydelig verre. Ca-125 (kreftmarkøren for dem med kreft i livmor, eggstokk m.m) var steget til 605,2. Dette er ikke spesielt høyt og faretruende, men at markøren er stigende, lover ikke godt.

Ca-125 skal normalt ligge under 35. Dagen før jeg startet min siste cellegiftkur (23.04.09), var verdien 192,5. Kuren måtte avbrytes etter at jeg hadde fått litt over halvparten av cellegiften. Jeg reagerte allergisk. Den 12. juni var markøren steget til 391,6. Den 15. juni startet jeg med vitamin B17. Etter snart 3 måneders kur, diett og diverse kosttilskudd, viser det seg altså at kreftmarkøren fortsetter å stige. Kanskje steg den ikke den første måneden? Da holdt jeg meg slavisk til dietten. Siden 22. juli har jeg fjusket litt daglig. Jeg har spist det jeg bør, men også litt av det jeg ikke bør. Om dette har hatt innvirkning, vet jeg ikke.

Jeg har nå skrevet et brev til legen min i Oslo ved Kilden Helse. Jeg vil høre med ham hva han anbefaler meg å gjøre videre. Jeg vil uansett ikke ha mer cellegift så lenge som jeg har så god livskvalitet som jeg har nå. Føler meg fortsatt i utmerket form.

Leit for alle dere som har støttet meg økonomisk og for dere som har ventet i spenning på om B17 kanskje kunne være den vidunder-kuren som kunne hjelpe dere selv eller en av deres nærmeste som har kreft.

For meg har altså B17 foreløpig ikke fjernet kreften. Kanskje har B17 og dietten vært med på å hindre at kreften har spredd seg fortere enn den har gjort?

Jeg har i hvert fall hatt 3 gode måneder, og slik har jeg tenkt å fortsette med å ha det.

Klem til alle !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar