lørdag 5. juni 2010

Sakte bedring etter 3 døgn med intense magesmerter.

Endelig! 3 døgns smertemareritt ser ut til å slippe taket. Siden natt til onsdag har jeg ikke vært god til annet enn å ligge flat ut. Det som har fått meg opp av sengen, har vært toalettbesøk og å hente seg mat.

Det begynte så bra. Ingen problemer eller bivirkninger under selve kuren. Satt derimot og kjente at leddsmertene begynte å avta etter hvert som giften dryppet inn i blodårene. Jeg var lykkelig og kjempeoptimistisk. Mor kom og hentet meg etter kur, og på vei hjem fikk jeg handlet både mat og nødvendige medisiner.

Men så om kvelden begynte det. Det kjentes først ut som voldsomme sultsmerter. Det lindret litt å spise. Bare en munnfull eller to, så orket jeg ikke mere. Så var det å sove en time eller to til smertene igjen ble så voldsomme at jeg måtte ha noe mat/drikke å lindre det hele med. Så var det å sove igjen - og slik har døgnene gått.

Magen er fortsatt ikke helt god. Det brenner og svir en del enda, men nå er det til å leve med. Jeg orker også å være oppe litt om gangen. Optimismen begynner å vende tilbake...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar