onsdag 9. juni 2010

Nytt liv - igjen !??

I går var det 1 uke siden kur og jeg føler meg allerede bedre enn jeg var ukene før kur. HURRA!

Ting går fortsatt langsomt, men jeg har likevel mer energi og overskudd nå. Leddene kan være vonde ved belastning, men det er mer gamle skader. Det virker ikke nå som om leddgikten er aktiv. - Så derfor så langt: Det føles som om jeg har fått livet tilbake nok en gang - en fantastsik følelse!!

Energien har de siste 2 dagene fått utløp på terassen. Den er nå vasket, pusset og malt. I morgen går turen til Anglevik. Gleder meg til å bruke kroppen og til og slappe av der ute i 1-2 uker. Neste kur er først 29. juni om alt går etter planenen.

Takk for alle meldinger, mailer, forbønner og varme tanker jeg har mottatt. Det bærer meg gjennom de tøffe periodene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar