lørdag 22. januar 2011

HURRA!!

Det gjorde godt å få tatt blodprøver og få snakket med lege i går. Kreftmarkøren (CA-125) er steget noe, ja, og svulstene er der nok og lager trøbbel, men det er ingen ting som tyder på at kreften er agressiv og hurtigvoksende. Jeg kan leve leeeeeenge ennå!!!!!

Dette var det utrolig godt for meg å få konstatert. Trøbbelet med smertene i magen kan også mye skylles feil medisinbruk. Morfinpreparatet jeg har brukt, kan skape forstoppelse. For å holde magen i gang, har jeg vært avhengig av et annet legemiddel. Dette kan skape kramper i magen, som igjen øker smertene, som igjen øker mitt behov for smertestillende, som igjen ....... Nå begynner jeg på andre smertestillende som forhåpentligvis vil fungere bedre for meg. Istedet for avføringsmiddelet, vil jeg tredoble bruken av Aloe Vera juice. Satser på at jeg nå videre kan holde meg både smertefri og sunn!!

Dere hører snart fra meg igjen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar